söndag 27 mars 2016

New in: Viva la Diva Contour kit


Har fått denna i födesledagspresent i förskott: Viva la Diva Contour kit. Fina färger och ett bra pris, denna tror jag kostade runt 26€. Fina färger och fin förpackning. Funderat länge på en från Nyx men har inte sett den i verkligheten, så lite svårt att veta med färgerna. Denna väckte direkt ha begär :D


Fina färger. Kommer att testa den snart! Den verkar vara väldigt populärt, den har varit slut flera gånger vid Kicks och direkt den kommit in påfyllning har de sålt slut. Blev så glad när jag äntligen fick tag i mitt exemplar. Så lite Snowball-behind-the-scenes bild :D


Använder ni contour kit? Någon som använt från NYX eller kan tipsa om någon annan? :)

2 kommentarer:

  1. Åååh vad fiiin den är! Jag har blivit jättesuugen på att testa Viva La Divas produkter efter att Helen Torsgården pratat som gott om dem på Youtube!! :) Men jag bor ju så långt ifrån alla möjliga roliga butiker så kommer ju typ aldrig kunna se någo skönhetsprodukter live xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ja detta är min andra palett från märket, älskar också deras ögonskuggspalett :) Måste spana in henne på youtube. Det är verkligen nackdelen med en del märken, när man inte kan se dem live eller få tag i.

      Radera