söndag 13 mars 2016

På gång: Avon Kväll med Nina och Malin 23.3


Har ni inga planer den 23.3? Häng med på AVON "after work" kväll i Malins butik från kl.18.00.
Jag kommer att sponsra eventet med bl.a goodie bags till hela gänget, ha en utlottning av ett produktset värde 40€(!) med mera. Att vara på olika evenemang och visningar med Avon är något av det roligaste jag vet, när jag inte jobbar på Malins härliga butik Foodieliving ^^


Jag kommer att dela med mig mina egna och kundernas favoritprodukter, info om Avon och deras sortiment, produkt- smink- och hudvårdstips med mera. Därefter är man välkommen att handla i foodielivings sortiment. Malin kommer att sponsra också till goodie bagsen och ge kunderna -15% rabatt på alla varor.



Är ni intresserade? Ta med en vän och kom med! Anmälan sker till e-post ninaholm88@hotmail.com. Platserna fylls snabbt, sista anmälningsdag är 18.3. Om ni har varit nyfiken på Avon och har saker ni funderar på kring det är detta en ypperlig chans :)



Vill ni veta mera om AVON? Ni kan navigera er runt på min blogg under headern samt spana in min Avon FB-sida här. Foodieliving butikens sortiment hittar ni här. Välkommen önskar jag och Malin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar