söndag 20 mars 2016

Ten times me

Jag använder folie till hår och naglar oftare än vad det används i köket.

En gång har jag sminkat mig med en make up tutorial som guide. Jag brukar kolla tutorials för inspiration. Sminkar mig bäst när jag har god tid och får experimentera och vet hur jag vill ha det:)

Jag har aldrig åkt slalom.

Jag tycker inte om gröt, mandelmassa eller mint i mat. Blä! 

När jag håller på med något kan det vara organiserat kaos, fast jag helst vill ha det städat egentligen.

Jag lägger mest pengar på mat, skönhetsprodukter och mitt hår.

Har opererat bort blindtarmen. 

Jag är inte glad över stalplejs hemsidan "lunarstorm" är tillbaka. Jag utstattes för nätmobbning av elever på min skola, det räckte inte irl.

Som barn ville jag bli försäljare, butiksägare, bakgrundsdansare (helst för Britney), frisör och assistent/kontorsarbetare. 

Jag är utbildad restaurangkock, medieassistent och har jobbat över 5 år som försäljare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar