tisdag 12 april 2016

Avon Vårnytt: kampanj 6


Våren är här, härligt med sol Jag blir alltid sugen på något nytt när våren kommer. Håller även på och rensar bort en hel del saker till loppis från skåp och lådor. Det känns alltid bra efteråt att ha fått bort lite saker och lite mer ordning och reda. Har idag städat i mitt Avon kontor, det var välbehövligt.

För ett tag sedan när jag var på Avon kampanjskolning i Vasa så fick vi ta del av kommande nyheter, flera kampanjer framåt. Det är härliga saker måste jag säga :) Som Teamledare får vi också köpa ett set med nyhetsprodukter två kampanjer på förhand och detta är alltid extra roligt. Att få se produkterna innan de kommer till försäljning gör mig alltid extra taggad.


Gel shine lacken är en favorit sen tidigare och de har nu fått skimrande nyanser, ovan är pink. Jag har redan prövat det och gillar verkligen färgen. Skimret blir lite mera diskret i verkligheten men fin i solen. Senses duschgel blev också en favorit, den röda doftar godis och den andra är väldigt fräsch.


Solglasögon är något som jag har svårt att hitta. Eftersom jag har så litet huvud brukar de flesta bli för stora för mig. När jag kollade igenom Avons kommande solglasögon valde jag den som såg minst ut på och det var denna modell Judith. De var perfekta! Mina nya favoriter :)

Alla produkter finns här i min Avon webshop. Vill du ha en katalog i pappersformat? Skicka ett mail med dina uppgifter så fixar jag det kostandsfritt.

Är ni extra nyfiken på någon av produkterna på bilden? :)

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha ALLA nya gel finish lacken!! Och den där väskan är ju awesome! Köpte faktist plånboken från Demo-sidan och väntar sååå på att hämta ut paketet för min nuvarande plånbok är SÅ shabbig :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja alltså vilket ha begär :D Jag är oftast inte fan av vita väskor men denna är nästan den snyggaste jag sett :)

      Radera