söndag 3 april 2016

Födelsedagstips


Min födelsedag närmar sig och redan idag blir det första firandet i samband med en annan som fyllt också. Vi är väldigt många som fyller år nästan samtidigt, så det blir mycket kalasande. Roligt så! Bestämde mig för att göra en liten wishlist, och oavsett så blir jag lika glad över allt jag får :) Vad jag fyller tänker jag inte skriva, ni som inte vet får gissa haha :D

Böcker, t.ex Kajs bok, döden, En shopaholic i hollywood. Lovisa Burfitts kollektion för Hemtex har många guldkorn, kan inte välja! Parfymen decadence från Marc Jacobs doftar ljuvligt och har en snygg flaska, Jag har ännu inte hunnit prövat någon makeup från HM's collection, är extra nyfiken på skuggorna och deras läpp primer. Denna oxygenmask som jag fick tester på från Emma.S/Kicks skulle inte heller sitta fel.

Presenkort är alltid trevliga, gärna till Kicks, HM eller Moda Aukia. Lite tips på vägen, gillar man smink och sånt så brukar det inte vara så svårt, när man gillar att pröva nya saker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar