måndag 2 maj 2016

Den tog slut! - April


Yves Rocher jardins du monde carambola - Jag beställer nästan aldrig från Yves Rocher längre men ibland lägger jag in på samma gång som mamma. Det blev tre olika duschgel senast som var på erbjudande. Denna har använts både som handtvål och duschgel. Gillar doften! Kommer dock troligen inte att köpa den igen, finns de jag gillar mera.

Avon Anew clinical absolute even serum - Denna produkt har jag använt förut och minns att jag gillade den. Jag tycker faktiskt jag har fått en jämnare ton i ansiktet. Doftar gott. Inte så att det tar bort mörkare fläckar, utan ljusar upp. Ska pröva den sen igen och använda den under en längre tid som jag läste i reviews om denna produkt. Kommer att köpa igen.

Avon Luxe primer - Här är en favorit bland primers jag testat hittills! Jag har prövat flera märken och min absoluta favorit är från Mac. Denna är på en välförtjänt andra plats. Denna + make up setting spray gör att smink håller sig bra hela dagen. Kommer att köpa den igen, Snygg förpackning också.

Wella Proffesionals SP color save schampoo - Ibland köper jag mindre förpackningar för att pröva nya produkter samt att ha något att ta med på resan, så behändiga är dessa. Jag har använt en del produkter från SP serien och gillar de starkt. Kan tänka mig att köpa igen.

Har ni använt någon av dessa produkter?

1 kommentar:

  1. Nix, jag har ingen erfarenhet av produkterna men blev nyfiken på primern! :)

    SvaraRadera