söndag 15 maj 2016

Happy Sunday


Imorse steg jag upp 7.20. Trött men glad trots gårdagens Eurovision final. Jag hade önskat att Australien eller Ryssland skulle ha vunnit, så kan det gå. Idag var det dags att besöka Megaloppis i Botnihallen som blev bokat förra månaden, eftersom jag var sjuk på ett tidigare evenemang där jag hade tänkt sälja Avon produkter. Jag var inte på Megaloppis ifjol, varken som försäljare eller besökare.

Vilken succé! Ni vet inte hur glad jag är över detta år redan, det händer massa roliga saker hela tiden. Både privat och jobbmässigt. Idag hade jag med mig min kollega som prövar på en Teamledar karriär och vi delade även ut en massa kataloer och slog försäljningsrekord på evenemang som jag varit med på. Tack alla ni som kom och pratade, handlade och deltog i vårt lotteri. Så roligt att berätta om webbshoppen också som är nytt inom Avon. Tack för ett lyckat evenemang!

Var någon av mina läsare på Megaloppiset? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar