måndag 30 maj 2016

Hello Monday


Så var det måndag igen. Veckorna går så fort! Helgen spenderades först på jobb, sen åkte vi iväg på lördag och grillade och njöt av villaliv. Snowball njuter på balkongen när det är soligt. Kom hem sent och somnade sött. Idag har vi varit till Oravais på födelsedagsmiddag :P Har testat Make Up Store dual foundation som jag köpte på rea när de bytte förpackningar, ett gott första intryck. Roligt att testa någon liknande produkt som till min favorit från Mac.


Sen har jag fixat och planerat inför morgondagen, när jag kommer att ha ett Avon möte och direkt efter ett ännu roligare möte, som jag kanske skriver om i bloggen senare. Det är roligt att bli kontaktad i Avon sammanhang :) Att ordna visningar och evenemang är det roligaste jag vet. Kommande evenemang som är klart är Nice Run Jakobstad i juni och  på Jakobs Dagar i juli. Även visningar utomhus/trädgården/villan passar perfekt så här års, man kan också ha lite ute-spa. Om ni är intresserade av Avon evenemang så kan ni skicka ett mail till ninaholm88@hotmail.com, så berättar jag gärna mera.


Jag önskar alla läsare en riktigt trevlig måndag och hoppas på soligt väder hela veckan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar