måndag 30 maj 2016

Överraskning


 - Inlägget handlar om en gåva jag fått av Rapunzel of Sweden utan förvarning eller mot betalning -

I förra veckan fick jag med posten information om att jag hade ett stort paket att hämta ut. Hela vägen till postkontoret gick jag och funderade vad det kunde vara. Jag har inget på kommande som jag beställt eller annat. Sen såg jag när hon kom med paketet att det stod Rapunzel på det. Alltså va, till mig? Ja så var det :D


Jag har tidigare vunnit i en bloggtävling där jag vann en locktång och har tidigare beställt lösögonfransar och såna produkter och varit väldigt nöjd. Känner flera också som använder deras löshår. Den timing som denna gåva kom är också helt otrolig. Senast dagen innan diskuterade jag med min frisörvän om vilken olja jag skulle skaffa. Kan de läsa tankar och önskningar? :) 


Ska bli riktigt spännande att pröva denna Jojoba olja. Tack så mycket Rapunzel för denna sommargåva :)

1 kommentar:

  1. Nämen så härligt!!! :D Överraskningar är kul!

    SvaraRadera