fredag 13 maj 2016

Tuesday look



I tisdags var det dags att färga utväxten på salongen Artistica. Finally! Klippte topparna och luggen också. Mitt hår växer väldigt fort så det behövs med jämna mellanrum. Jessika avslutade med en fin frisyr. Tack Jessika! :)


Efteråt gick jag hem och sminkade mig, jag och en kollega åkte sen iväg till Seinäjoki på Avon hudvårdsskolning. Behändigt med onnibus, som far just perfekt tid - man har lite extra tid före och efter utan at det blir för långtråkigt. Det var intressant och lärde mig nytt om en del produkter och efteråt blev det Afterwork på Rosso i Seinäjoki med tapas och annat gott. Perfekt avslutning på dagen!


På läpparna har jag Avon Ultra Color 3D plumping läppstift som är min nya favorit i färgen pucker up. Den ger fylliga läppar tack vare kollagen, retinol och koffein. Sugen på fler än två färger redan :P Mascaran jag använder här är big and multiplied som är den som fungerat bäst för mina fransar från Big and daring serien. Halsbandet är också från Avon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar