torsdag 30 juni 2016

Den tog slut! - Juni


Sebastian Penetrait schampoo - Ett stärkande och reparerande schampoo, har även balsam och hårinpackning från samma serie. Mycket bra till mitt hår! Kommer troligen att köpa igen. Finns på utvalda frisörsalonger eller någon webshop, köpte min på Artistica i Vasa.

Avon Anew youth power serum - Detta serum från Avon har jag gillat. Ger fukt och går snabbt in i huden. Den boostar också produkten som kommer efteråt, denna har jag använt dagligen med min Anew Vitale ansiktskräm och innan nattkräm/nattmask. Finns en annan i Anew serien som är bättre för mig, kommer troligen köpa den istället.

Loreal Volume Milloin Lashes So Couture - Min must have produkt. Kan inte vara utan den! Funkar bra på mina fransar. Har redan en ny i användning och en i lager :)

Avon Big & Multiplied mascara - Den som passat bäst från Avons Big serie. Ger täta fransar och volym. Gillar borsten, kommer att köpa den igen.

Avon Luxe lipstick i färgen cheri - Denna färg köpte jag vid någon jul, tror det var en säsongsfärg. En snygg röd-rosa. Den är nästan slut och började bli gammal. Har flera färger av Luxe läppstift, kommer säkert att köpa flera.

Avon Ultra Color lipstick i färgen cozy mauve - Även denna har varit en säsongsfärg. Mauve färger är så snyggt! Nästan slut denna också. Kommer att köpa flera av Ultra Color, en av mina favoritprodukter från Avon. Jag är verkligen inte ensam, Avon säljer 4 läppstift i sekunden!

Avon Care intensive relief läppomada - En återfuktande läppomada. Mycket bra, kommer att köpa igen.

Formula 10.0.6 wipe your face off, make up remover wipes - Jag minns inte om de var på erbjudanden för ett tag sen på Kicks eller om jag bara köpte för att pröva något nytt. Gillade dessa! De torkade inte ut heller, bra förpackning. Kan tänka mig att köpa dem igen på erbjudande.


Har ni använt någon av produkterna ovan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar