lördag 4 juni 2016

Den tog slut! - Maj


I maj månad blev det inte mindre än 15 produkter! Har verkligen sorterat igenom alla produkter och använt upp. Vissa gånger känns det verkligen att allt tar slut på samma gång.

Redken Extreme schampoo och balsam - Dessa tror jag är från en livbox om jag inte minns helt fel. För många år sen använde jag Redken när Hairstore ännu fanns istan å de hade grymt erbjudande. Dessa produkter kände vårdande och bra. Kommer kanske att köpa igen.

Yves Rocher Jardins du Monde lotus flower - Beställde med mamma för en tid sen några duschgel, denna har även använts som handtvål. Gillar doften, kommer kanske att köpa den igen.

Avon Vanilla & Orchid - Detta badskum har använts som duschgel och handtvål. Gillar verkligen doften av vanilj. Kommer att köpa igen.

Olaplex no.3 - Jag gjorde för några månader sen Olaplex behandling i samband med färgning och det fungerar så bra på mitt hår! Skulle aldrig bleka mitt hår utan denna. Denna har jag använt hemma som efterbehandling, enkel att använda. Kommer att köpa igen när jag gör en Olaplex behandling.

Avon Nutra Effects micellar vatten - En ny favorit. Har prövat Garniers micellarvatten och passade inte mig alls. Denna använder jag till hela ansiktet om jag inte orkar använda flera produkter samt på morgonen om jag har bråttom. Torkar inte ut huden. Har redan en ny i användning.

Avon Gentle Aloe Vera light cream - En favorit i Avon Care serien! Har skaffat en body lotion nu. Denna är lättare i konstistensen och doftar ljuvligt. Passar min hud perfekt efter rakning. Går snabbt in i huden. Kommer att köpa igen :)

Clinique Wash-away gel cleanser - Denna vattenlösliga rengörinsgele köpte jag på Kicks rea någon gång, tror ej denna finns kvar i sortimentet. Den fungerar riktigt bra att ta bort sminket. Kommer inte att köpa igen när den ej finns i sortimentet.

Avon Supreme Oils - Denna fina oljespray har jag skrivit mera om här. Har redan en ny flaska i användning, en must have produkt för mig.

Avon Skin So Soft shave gel - En riktigt bra rakgel. Kommer att köpa den igen.

Wet n Wild Coverall pressed powder light - Ett bra tag jag köpte denna, helt bra täckning och hållbarhet. Färgen inte riktigt bra, men funkade med vissa foundations. Kommer inte att köpa igen.

Avon Ultra Color läppstift chic - Detta är en färg som funnits med länge. Den perfekta röd-brun-rosa nyansen som passar de flesta, Kommer att köpa igen i något skede. Kan inte vara utan Avons läppstift :)

Dermosil makeup corrector - Denna ska man kunna rätta till sin make up om man t.ex. gör eyelinern för lång eller annat man vill rätta till utan att ta bort resten av sminket. Funkade inte alls, tog ändå bort allt just där. Besviken. Kommer inte att köpa igen och rekommenderar ej heller denna produkt.

Maybelline Lash Sensational - En bra vardagsmascara. Kan tänka mig att köpa den igen.

Kicks makeup remower wipes - En favorit som alltid funkar. Behändig. Kommer att köpa den igen.

Har ni använt någon av produkterna ovan? :)

1 kommentar:

  1. Nej, jag har inte råkat använda just någon av produkterna men jag har en kund som köpt 3 stycken läppstift i just den där chic-färgen! :) Jag har läst mycket dåligt om dermosils makeup corrector penna :(

    SvaraRadera