måndag 15 augusti 2016

Mina 5 favoritprodukter på jobbet just nu


INNEHÅLLER ADLINKS

Malin brukar också skriva i bloggen om sina favoritprodukter från hennes butik Foodieliving och jag tänkte visa er vilka som är mina favoriter just nu. Det är alltid lika roligt när det kommer leveranser till butiken och man får packa upp :)

Först ut så är té förpackningarna ovan som kom i förra veckan. Jag köpte genast ett paket av congratulations till mig själv - snart är mina citrus té slut och jag vill alltid ha ett sånt té hemma.
Är extra nyfiken på lots of love, tror inte jag smakat ett te med lavendel och rosblad. Dricker mera té under hösten och vintern, hela té sortimentet hittar ni här.


Men på morgonen behöver jag en kopp kaffe. Sedan jag testade Little's smaksatta snabbkaffe var jag fast. Jag dricker detta också hellre hemma! Vill ha minst två att välja med hemma, så den senaste blev rich hazelnut. Den var riktigt god! Nästa på tur får bli café amaretto. Väldigt populär bland kunderna och jag förstår de - godaste snabbkaffet jag smakat. Har ni prövat någon sort av Little´s? :)


Snygga förpackningar är alltid extra trevligt, både så man kan ha fram dem och när man ska ge som gåva. Det finns flera olika dryckes pulver från Barú i sortimentet men denna fastnade jag extra mycket för - chokladälskare som jag är! Det är ett choklad dryckspulver med choklad figurer. Omnomnom! 


Denna fina bricka från I Love Design är jag väldigt förtjust i. Denna är perfekt som gåva och att plocka ihop olika varor med så har man en riktigt fin present i t.ex. cellofan. I år så kommer jag att kombinera mina julklappar med varor härifrån och från Avon. Kommer att bli så bra :) Här finns flera brickor.


En annan favorit just nu är denna olivolja med äkta citronsmak från Arvid Nordquist. Vi har oftast kaffe hemma från samma märke och denna är så gott till sallader! Citron älskare som man är. Får ha denna ifred för sambon gillar inte citron. Lucky me! 

Det var mina fem favoritprodukter just nu - har ni testat någon av dessa ovan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar