torsdag 22 september 2016

5 x Instagram


Här kommer fem bilder från Instagram, ni hittar mig under namnet ninozia. Överst är torsdag morgon, jag har stigit upp väldigt tidigt och har ändå fått mina ögonbryn on point. Anastasia dipbrow pomade är verkligen super! Lånade finaste handbagage väskan av mamma med Marilyn Monroe,


Bild från bröllopet, där jag var brudtärna och temat var lila. Cami är grafisk designer, vilket syntes väl på alla fina detaljer. Det var en underbar dag och min bukett var riktigt fin.


Snowball måste ju få en present också när jag varit borta, eller hur? Igår sov hon på denna leksak med huvudet aaw. Sen har flera sakt hon blivit smalare när jag var borta, deppad eller fått mindre mat hmm :P


Åt en grymt god kebab sallad på Picasso. Åt från ett annat ställe kebab med bröd som också var väldigt gott. Mums!


En till bild från bröllopet. Så glad att jag hade Avon makeup setting spray, sminket höll verkligen hela dagen och kvällen. Frisyren syns säkert bättre på bilder som bröllopsfotografen tagit, väntar med spänning på dessa.

Vad är era senaste Instagram bilder? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar