fredag 30 september 2016

Avon kampanj 14


INNEHÅLLER ADLINKS/AVON

Denna vecka har jag haft fullt upp. Igår så bytte det kampanj i Avon, då är det alltid lite extra att fixa och skicka in de sista beställningarna. Som Teamledare börjar jag bekanta mig med nya kampanjen lite innan så man håller sig up to date. Denna kampanj är extra roligt när Avon har gjort lanserat en parfym, ett samarbete med Kenzo Takada som resulterat i två dofter. Så snygga flaskor också.

Jag beställde hem doften Avon Life for her och kommer att beställa herrdoften också. Ska lägga den med flit bredvid hans signaturdoft Black Suede Touch haha :P Ni hittar de här i min webshop. På bilden ovan syns programmet för de som skaffar kundnummer mellan kampanj 14-17. Att skaffa en kundnummer binder dig inte till något och vill du veta mera så kan ni kolla här eller skicka ett mail på ninaholm88@hotmail.com så berättar jag gärna mera. Ni hittar även min Avon sida här på facebook.

Funderar om jag ska ha en blogg-julkalender i år med Avon tema? Vet inte om det ska vara lite olika saker blandat med utlottning? Vad tycker ni? :) Snart kommer förresten en rolig nyhet och tävling här på bloggen, stay tuned :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar