torsdag 29 september 2016

Iittala och Partylite


När man har kundnummer hos Avon så har man möjlighet att tjäna till sig fina gåvor, först är ett program som gäller för nya och sen efteråt blir det Plus program. Det Plusprogram som jag senast var med i fick jag denna fina Iittala Alvar Aalto vas! Var så glad att den fanns att välja bland gåvorna och att jag hade fått så mycket poäng.

Jag var också på Partylite visning för några veckor sedan och satsade på ett lyxigt doftljus, marshmallow vanilla. Föll för den direkt, i en vacker glasburk man använda sedan igen. Låter det inte mumsigt? ;) Har ni någon favoritdoft på ljus? 

2 kommentarer:

  1. Jag gillar aprikosdoft överlag,men ha int hitta nå ljus me den doften? Kokos också......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag kommer inte heller på om jag sett nåt med aprikos? Kokos har jag haft av nåt från Lagerhaus för ett tag sen :) Det är så gott :D

      Radera