onsdag 28 september 2016

Reseshopping del 2


I denna del av reseshoppingen visar jag vad som fick följa med hem från taxfree. När jag såg detta mönster på Victoria's Secret så blev jag så glad - detta är så jag! Kollade igenom alla modeller och även en snygg handväska som fanns men valet föll på denna make up väska. Snygg och fin storlek.



Sen hade jag ingen aning om att Urban Decay skulle finnas där. Så synd att inte all nighter foundationen fanns där, skulle så ha velat bekanta mig med den. Det blev ett köp av setting spray all nighter i miniformat, behändigt att ha med sig. Vill också testa deras primer så det blev pore perfecting primer potion.

Läppstift kunde jag inte undgå att köpa haha :D Det blev från sheer serien och färgen heter sheer rapture. Jag har tidigare funderat på att pröva deras eyeshadow primer och nu slog jag till när den var nästan 10€ billigare än på Sokos. När jag testade den sist så wow vad den tog fram pigment i ögonskuggan jag testade! Väldigt positiv överraskning och det höll sig snyggt hela kvällen.


Make Up Store passade jag också på att köpa denna underbara ögonbrynsprodukt som Mima också hyllar. Perfekt nu tills min nuvarande från Kicks som börjat dofta konstigt och det är dags för en ny. På Make Up Store hade jag inte tänkt köpa något mera, men jag fick en rabattkupong vid kassan och hade något annat jag glömt så köpte ett slim lipstick i färgen hologram 601. Detta fastande jag för efter att ha swatchat några läppstift på handen och denna var finast.

Jag är så nöjd med min shopping och ser så fram emot att testa allt! Har ni några favoriter från Make Up Store och Urban Decay? Vad brukar ni passa på att shoppa på taxfree?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar