tisdag 18 oktober 2016

Galan 2016


Galan 2015
Nu är det dags att börja nominera till Galan 2016, här kan man nominera. Jag skulle bli jätteglad om ni nominerade mig till årets skönhetsblogg och årets instagrammare (ninozia). Jag blev så glad när jag läste Jennifers inlägg att jag hade fått en nominering. Kram och tack :)


Själv hade jag också sett att mode och skönhet hade varit enskilda kategorier, här kommer det var svårt. Kommer att fundera ett tag till på nomineringarna, har några självklara redan, resten ska jag fundera på lite till. Bra man har några dagar på sig.


Det som jag ser mest fram emot i år är att få gå på Galan 2016 med en nyfunnen vän via bloggen! Mima och jag har diskuterat en hel del via nätet, hon är också Avon lady och så har vi träffats några gånger och i somras var jag till Ekenäs och det känns som om vi har känt varandra länge. Med samma intresse för skönhet är det endast tyst när vi äter typ haha :D Det är jag så tacksam över - att man kan hitta nya vänner tack vare bloggen. Vi kommer att ha så roligt!



Jag har valt att inrikta bloggen mera på skönhet än tidigare i år och det är så roligt att blogga om något som är nära hjärtat. Att få visa min passion som Avon Teamledare, My Beauty Collection, fotografera fina skönhetsprodukter, månadens tomma produkter med mera och jag blev så glad när jag blev beviljad ett bloggpass till I love me mässan. Att satsa mera på bloggen har givit resultat. Det är så roligt att träffa människor som säger att de läser bloggen och så är jag så stolt över mitt samarbete med PR Lithen - jag har två vackra headers nu att välja mellan.

Galan 2015

För mig så har bloggen varit en dagbok för mig själv, det var därför jag började blogga från första början. Att få titta tillbaka i bloggen och se vad man gjort då, hur man har förändrats och så vidare. Att blogga är roligt och att fotografera produkter är något som jag verkligen börjat tycka om att göra. Jag är så tacksam över att jag har tillgång till en systemkamera för just detta.


Tack för att ni läser en blogg och tack om ni nominerar mig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar