måndag 24 oktober 2016

Honey, I'm home!


AVON/WEBSHOP

Kom hem sen igår kväll efter en lyckad helg. Det var hela 53 000 besökare på I love me mässan i år, helt otroligt. Så glad jag hade möjligheten att vara två dagar. Har haft en rolig helg och tagit en hel del bilder så flera inlägg är på kommande.

Ska nu hämta ut mitt Avon paket och eftersom kampanj 15 började i torsdags så har jag en del jobb att ta itu med idag. Tänk att det bara är 2 månader kvar till julafton idag, ofattbart. Sista kampanjen innan julkatalogerna är också nu.Wohoo :D Här är min webshop.

Ville avsluta bilden på en av mina favorit ställen på mässan, NYX. Det var väldigt populärt också med mycket folk och man fick köa lite för att komma sig fram och se på produkterna. Det blev lite shopping där, kommer att fotografera min shopping och annat från mässan. Ha en bra måndag! 

2 kommentarer: