torsdag 20 oktober 2016

I Love Me helg, packning och julkalender



Just nu så håller jag på och packar inför helgens resa. Jag försöker alltid tänka ut mina outfits och planera så lite och praktiskt packning som möjligt. Det brukar funka bra tills det kommer till smink - jag vill ju ha valmöjligheter :D Nåja det brukar bli bra sist och slutligen. Kommer ta med mig fina Victorias Secret make up väskan och en större necessär till smink och hudvård.



I år har jag nämligen fått ett bloggpass till I Love Me mässan, vilket jag är så glad över. Jag har aldrig tidigare varit på mässan och ser fram emot att gå både lördag och söndag. Om ni vill hänga med så kan ni följa mig på instagram ninozia. Ska försöka satsa på några korta inlägg, kommer att ta massor med bilder också. Kommer några läsare eller bloggare att också gå på mässan? :D Jag kommer att gå med Mima på lördagen, ska bli så kul!




Denna fina julkalender är nu min - från Kicks. En skönhetsbloggares dröm - i alla fall för mig, från min favoritbutik i Vasa. Jag hade den ifjol också och tyckte så mycket om den. Har varit sugen på andra kalendrar också men denna föll mig mest i smaken. Ett perfekt sätt att pröva nya skönhetsprodukter :) Vad har ni för kalender i år? 

1 kommentar:

  1. åh, en sådan julkalender hade jag gärna haft!! Denna eller någon från The Body Shop..

    SvaraRadera