måndag 10 oktober 2016

Min måndag



Jag har haft en suverän måndag idag. Idag öppnade jag paketet från Buzzador, nu ska jag få buzza glutenfria produkter. Har redan smakat på mörkt surdegsbröd och det var faktiskt gott. På förmiddagen passade jag på att fixa en del ärenden, så skönt att få sådant undan på en gång. Fick besök på eftermiddagen, sen sminkade jag mig och levererade Avon till en ny webshop kund.



Jag hade tänkt sminka mig med naturliga färger idag men sen när jag väl började så blev det inte alls det :D Idag använde jag mig av Sleek ögonskuggspalett, för att få till eyeliner med en av skuggorna använde jag Make Up Store mixing liquid. Det är nog en av mina favoritprodukter just nu! Sen blev jag bjuden på Enjo kväll som råkade vara här nära och efter det blev det kaffe med en vän. Och så blev min bild regrammad på Avon Finlands Instagram, så roligt! Hur har er måndag varit? :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar