torsdag 17 november 2016

AVON-Kväll i Vasa + webshop erbjudande


AVON - LÄNKAR TILL WEBSHOP

Igår ordnade jag om min kollega en AVON-Kväll i Vasa på svenska. Under dessa kvällar så går vi igenom Avons historia, produktsortiment, nyheter med mera. Det var riktigt roligt att det var så många som koma, både de som har kundnummer och kunder och andra som är intresserade av att veta mera om Avon :) Här finns det fina smyckesetet som syns lite i bild.


Att dekorera och fixa är det roligaste jag vet! Jag hann precis hämta ut mitt Avon paket innan där dessa fina lysande paket att hänga i granen fanns. Är de inte söta? Granen fyndade jag på julrean ifjol på Hong Kong och kommer att få följa med på visningar. Vi diskuterade olika saker och berättade om Teamledarskap under kvällen också. 


Vid beställningar över 35€ på min webshop - ange koden VARIKASTA så får du ett läppstift och ett nagellack på köpet :) Missa inte detta! Gäller fram till 28.11. Här hittar ni min webshop.


Efteråt blev det mat på Amarillo, mums. Ska jobba vidare med olika saker idag, städa och iväg på en intervjuv på eftermiddagen. Imorgon kommer Mima hit och på lördag blir det Galan 2016! Wohoo :D Tänkte fylla i Galalistan2016 också, har ni gjort den? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar