onsdag 2 november 2016

Den tog slut! - Oktober


LÄNKAR TILL MIN AVON WEBSHOP

Oktober gick så fort! Roligt denna månad var att många produkter tog slut, bl.a en hel del hårprodukter. Det som jag tycker själv är intressantast med empties inlägg är att man verkligen ser vad som går åt.

Avon Senses Indian Rituals duschgel - Denna har använts både som duschgel och handtvål när den är krämigare. Gillar den, har doft av kardemumma. Kommer att köpa igen.

Cien Miami Beach duschgel - När jag var på Lidl så kunde jag inte låta bli denna duschgel med kombination av två av mina favoritdofter - kokos och vanilj. Kostade 1€. Limited Edition. Kan tänka mig köpa den igen om den finns.

Sebastian Penetrait deep strengtning and repair hair mask - Denna serie är väldigt bra till mitt hår. Denna hårmask behöver bara vara i minst 1 minut - perfekt när man har bråttomt. Finns hos utvalda frisörsalonger, jag har köpt min på Artistica. Kommer att köpa den igen.

Avon Advance Techniques Supreme Oils balsam - Har du väldigt torrt hår är denna drömmen! Jag har nu speciellt i längderna haft torrare hår och denna är så bra då. Har inte använt den när mitt hår är i bättre skick och glansigt, men blir det direkt torrare är denna favoriten. De nyare förpackningarna är jättefina nu. Min och kundernas favorit serie - kommer att köpa den igen.

Schwarzkopf Fibreplex bond maintainer - I något skede när jag färgade håret så användes Fibreplex i behandlingen på Artistica. Väldigt bra för färgat hår, håret blev mjukt och glansigt och jämnt. Har använt denna hemma efteråt. Håret känns så härligt efteråt! Kommer att köpa igen om jag gör en behandling på salong.

Wella Enrich hårmask - Detta har varit bra som en fuktbomb till mitt hår. Köpte den på rea vid någon salong. Kommer troligen inte köpa igen, för det finns andra som passar mig bättre.


Avon Naturals Vanilla handkräm - Drömmen för alla vaniljälskare! Vårdande handkräm som går relativt snabbt in i huden. Varit bra nu när jag blir extra torr direkt det blir kallare. Älskar doften också. Kommer att köpa den igen.

Glam eye makeup remover - Denna har faktiskt varit över förväntan och tog bra bort ögonsminket. Det finns dock bättre på marknaden som passar mig, så kommer troligen inte att köpa den igen.

Avon Anew Pro Line Corrector A-F33 serum - En hyllad produkt som fått pris för att hålla vad den lovar. Detta serum går snabbt in i huden och den känns jämnare. Inspirerad av Nobel pris-belönad undersökning. Kommer att köpa den igen.

Avon Anew Clinical Asbolute Even multi-tone skin correcting cream - Denna kräm har varit härlig, har använt den som nattkräm främst. Upplever att min hy känns lite jämnare. Kommer dock att testa någon annan produkt som passar mig bättre. Ögonkrämen från samma serie ska jag testa inom kort.

Lindex Facial Wipes - Dessa var helt bra först, men de sista torkade lätt sen. Ingen bra förpackning och inte värd sitt pris. Det finns bättre, så kommer inte att köpa igen.

Avon Colortrend oil-control puder - Denna har varit riktigt bra och ljus för mig, sminket håller sig fint länge. Finns tyvärr inte i sortimentet mera så kan inte köpa den igen.

Essence Forbidden Volume mascara - Jag minns inte att jag någon gång skulle ha haft en mascara som smular så! Både vid appliceringen och under dagen. Gav helt okej volym men inte mera. Kommer inte att köpa den igen, nyfiken dock på andra från Essence.

Har ni testat nån av produkterna ovan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar