torsdag 3 november 2016

Galabiljett och Avon-jul


AVON/ADLINKS

Snart börjar jultiden för mig - i Avon. Om exakt en vecka är det dags för första julkatalogen och jag kommer nu redan i helgen att börja förbereda mig. De närmaste veckorna har jag inbokat flera visningar samt Avon kväll i Vasa och Jakobstad. Jag håller också visningar med kollegor från teamet. Ser så fram emot det :)



FB evenemang och mera info. Kvällen blir av med minst 5 deltagare

Så här såg det ut i Nykarleby förra året. I Decemeber kommer blir det julmarknaden i Botniahallen. Det ska bli intressant! Vi var i våras på megaloppiset som blev en succé, dock är galan samma helg så jag kommer inte att vara på plats. Biljetterna är fixade idag och jag kommer att gå på Galan 2016 med min vän Mima som jag lärt känna via bloggen wohoo! *taggade* :D Har ni bokat biljett?



Så här kan det se ut på ett stort matbord efter en hemleverans. Det är roligt att packa och plocka ihop sen till kunderna. Jag kommer att erbjuda paketering också till kunderna i år om man vill ha något annat än de presentpåsar och lådor som kommer med vissa set eller som man kan beställa. Gäller endast paketering av Avon produkter ;)


En bloggtävling kommer också snart här på bloggen, så håll utkik! Ifall du är intresserad av att få en Avon julkatalog av mig, så kan ni skicka ett mail till ninaholm88(at)hotmail.com eller kontakta mig via min Avon sida på facebook. Redan på tisdagen kommer julkatalogen att finnas på min webshop. På torsdag skickar jag iväg första beställningen. 


Vilka produkter skulle ni vilja vinna i bloggtävlingen? Har ni redan börjat köpa julklappar? Jag har faktiskt köpt mina första här i veckan och kommer förstås att beställa en del från Avon också. Julfeelisen har faktiskt börja komma fram nu :) Ha en riktigt trevlig helg!

1 kommentar: