lördag 12 november 2016

Pleppo Två!


I torsdags kollade jag på Pleppo Två! biljetter och hittade en kvar till genrepet på fredagen. Tänkte varför inte, jag tycker själv att det är väldigt skönt att gå på något själv, oavsett om det är evenemang, lunch eller liknande. Jag älskar det sociala men behöver också jag-tid. Det är lika viktigt för mig.

Pleppo Två! var så roligt att jag skrattade så jag grät :D Ännu till är det väl när man har nära släkt från Pedersöre hehe. Ted och Kaj är så härliga människor som jag är glad över att ha träffa. I mitt CV under praktiken på sveng.com så har jag 2008 varit studiovärdinna för Ursäkta Birgitta?! och 2009 för Space Trainees. It was so fun!

Vill ni se något roligt på teater i år - gå på Pleppo Två!. Vill se den igen! Jag hoppas Ted och Kaj tar hem vinsten i Årets podcast på Galan 2016. Tänker ni gå på Pleppo Två!? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar