fredag 30 december 2016

Rea shopping



Det har jag hunnit med också, de dagarna jag varit ledig eller efter jobbet. Jag fick i julklapp av mamma presentkort vid Cubus och hittade så mycket fint! underkläder, en fin tröja, jeggings och en snygg spetsklänning. Så bra med nya BH:n och Cubus har faktiskt bra urval av storlekarna, annars handlar jag från Change.


Min favorit rea alla gånger går till Kicks. I år blev det dessa som fick följa med hem. Tack T som köpte book of beauty från Viva La Diva när jag inte hade möjlighet :) Marc Jacobs doften doftade så härligt, detta är min andra Marc Jacobs doft. En mörkare läppenna har jag sökt efter så hittade en från Lancome på rea.

En fin marble ögonskugga från Make Up Store. Tänker kalla den för unicorn skugga :D Kommer definitivt användas som highlighter också, det skimret alltså. Så vackert. Och läppstiftet från Dior. Denna mäktiga, lyxiga förpackning nedsatt -70% ropade på mig. Jag älskar läppstift. Resten var -50%. Köpte också sen en Estee Lauder serum som jag läst bra om och en Viva La Diva matt liquid lipstick som kommit in i ljusrosa.

Jag älskar smink och skönhet och det är mitt intresse. Surfade runt lite på webshoppar och kom över dessa två på Sokos webshop till nedsatt pris. Har kollat på Gwen Stefani paletten i Helsingfors tidigare. Efter någon timmes sökning på swatches, reviews och så vidare så blev det dessa från Urban Decay. 

Beställde paletterna och 2 dagar senare på förmiddagen fanns de att hämtas, härligt med snabb leverans. Jag väntade med att öppna förpackningarna tills idag och jag har bara en sak att säga - wow. De här ska bli så roliga att testa! :D Så nöjd med mina fynd. Vad har ni fyndat på mellandagsrean? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar