onsdag 25 januari 2017

Avon möte



Igår efter jobbet var jag på Avon kampanjmöte. Fick bekanta oss med nyheter, jag är så glad över att .mark kommer till Finland! Jag minns för något år sen skickade jag och önskade att det skulle komma hit. Känner någon igen mascaran? Avon hade tidigare en som hette Spectra Lash med tre steg beroende hur mycket volym, den var väldigt populär bland mina kunder. Det verkar som om denna från .mark påminner jättemycket om den. Wohoo :D

Idag är jag ledig, kunde förstås inte sova då. Hunnit hämta en Chromecast och njutit av god frukost. Fastlagsbulle finns i kylskåpet, tvätten är igång. Lär bli en suverän, skön slö dag. Avon paketet kom nyss som jag ska hämta. Hoppas på lite mera ljus idag så jag får fota mera produkter till bloggen :) Ha en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar