söndag 1 januari 2017

Julen del 2


I detta inlägg tänkte jag visa vad jag fick från sambon i julklapp. Vi fick välja själva, så han valde en datordel och jag surfade runt ett tag och funderade. Har länge varit sugen på att testa ögonskuggor från Makeup Geek, speciellt foiled som är mera skimrande/metalliska. Jag har beställt från Beauty Bay tidigare och det har funkat bra. Passade på att beställa julklapp till en vän också :)


Funderade länge på vilka skuggor och blev så glad när de hade ett paketerbjudande också, med två skuggor, en liquid lipstick och en väska till priset av två skuggor. Blev även en skugga från Morphe och Colured Rain. Z paletten var på rea i rosa så den blir perfekt att förvara skuggorna i. Jag har hunnit testa 3 av Makeup Geek skuggorna och jag gillar dem jättemycket. Bra pigment, smöriga och lätta att blenda.


På Salkarit har jag sett dessa fina Make Up glasprydnader från Kosta Boda och nu var de också nedsatt till halva priset. Rosa läppstiftet och nagellacket är så jag :D På Kicks valde jag ut liquid lipsticks, från Anastasia och Viva La Diva. Fick hjälp att hitta ett rött läppstift som passar mig av Jenna, tack den var perfekt! Från Make Up Store i färgen vamp. Lite matt, bra hållbarhet och skön på läpparna. Blev en favorit under julen. Clinique paketet med 4 mindre produkter för 13,50€ fick också följa med, perfekt att få pröva något nytt.

Tack Babe för klapparna! Har ni fått smink och skönhetsprodukter i julklapp? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar