söndag 22 januari 2017

Sneak peak Cult Beauty paket



Denna vecka gick i all hast. Jag har jobbat och hoppat in när en kollega blivit sjuk. Däremellan har jag hunnit sköta Avon ärenden och varit till bästa frissan på Artistica. Jag väntar nu tills jag har passligt att fotografera dessa finisar från Cult Beauty på balkongen när det är ljust, tillsvidare får ni nöja er med lite sneak peak ;)

Sen en lite men fin sak - detta är något jag älskar näst mest efter läppstift inom smink. Denna var så fint packad och med ett kort. Alla produkter var väldigt bra packade vilket är tummen upp efter första beställningen. Sen fick jag också välja prover beroende på beställnings summan. Det blev två fina för min del.



När jag såg att detta märke fanns på sidan kunde jag inte låta bli att beställa ett läppstift. Denna färg har jag sett på youtube och varit så nyfiken på. Själva hylsan andas lyx. Materiell lycka till min kollektion.

Ser ut som en minilaptop - denna har jag väntat på flera sidor att just denna ska komma i lager. Det var största orsaken varför jag beställde från sidan. Ska bli så roligt att testa alla :) Har ni beställt någon gång från Cult Beauty?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar