söndag 5 februari 2017

Nutcracker, milan mode and vintage selection by Mac


När jag var till Umeå senast så blev det shopping från Mac. Första är en vacker förpackning med fyra söta läppstift - Nutcracker sweet red lipstick kit. Läppstiften är inte full storlek och alla färger finns i deras permanenta sortiment, denna version är limited edition. Färgerna är lady danger, mac red, diva och rebel. Jag har inte så mycket röda och mörkare läppstift så detta blev perfekt till min samling.


Jag hade ena handen full med läppstift swatches och andra med highlighters :D Ingen highligher blev det denna gång men däremot ett läppstift. Ett rosa lustre läppstift i färgen milan mode. Så vackert!


Pro longwear paint pot har jag läst och hört mycket bra om och jag beslöt mig för att pröva en ljusare färg, som funkar bra som bas/primer men även som sådan. Ska funka bra med pigment också att ha denna under. Fin ljus färg. Love makeup, it is my hobby, art and therapy.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar