torsdag 13 april 2017

Birthday gifts from my love


En vecka sedan jag bloggade sist. Då fyllde jag år och hade en fantastisk dag. Helgen var suverän och rolig och har nu jobbat extra mycket. Så skönt nu med två dagar ledigt. Imorgon ska jag fota alla fina presenter jag fått - så tacksam och överväldigad! Och älskar den känslan när ens nära verkligen känner en hihi :D 


Av älskling så valde jag smink som vi beställde från Selfridges. Jag har i många år funderat på Too Face The Chocolate Bar. Jag har inte tidigare testat något från Too Faced eller sett deras produkter i verkligheten. När paketet kom så blev jag överraskad hur stor den är, hur vacker förpackningen är och hur gott den doftar!


Jag sminkade mig på lördagen när det var födelsedagsfest och utgång och wow vilka bra skuggor. Lätta att jobba med och inget spill. Jag minns inte när min festliga ögonmakeup skulle ha gått så snabbt? Ser så fram emot att testa alla. Nars rouget i färgen orgasm har jag också haft i många år på min önskelista och det är verkligen det perfekta rouget. Vi var ute till 4 på natten - mitt smink hade jag inte behövt bättra på förutom lite puder på hakan när jag spillde ;) 


Buxom har jag inte ännu hunnit pröva. Tack babe för de fina gåvorna. Har ni testat någon av dessa produkter? :) Vilka är era favoriter från Too Faced och Nars?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar