lördag 15 april 2017

Födelsedagshelgen + gåvor


Förra lördagen hade jag födelsedagsfest för mina vänner. Blev så rörd över alla som kom och alla fina gåvor. Jag har så härliga vänner och nära och kära! Jag hade beställt princesstårta från Hämäläinen (jättegod)  bjöd på saltigt smått och gott, paj m.m. När det vankas kalas vill jag också ha salt, inte bara sött. Efteråt var vi några som for ut och dansade, riktigt kul. Snowball fyllde 10 år på samma dag och hon fick både godis och leksak också av gästerna. Så sött :D 


Jag fick under helgen så mycket fina gåvor. En vacker väska och 4 hm ögonskuggor - färgerna är urban jungle, lavender frost, ginko green och mediterranea. Ser fram emot att pröva dessa. Gillar deras guldiga förpackningar.


En bok, ett nagellack från China Glaze som jag ska testa ikväll. Ögonskuggspalett från Max Factor och en fin scarf med katter på. 


Jag hade tipsat om några Mac läppstiftfärger till en vän som var nära mac produkter. Så fick jag denna - creamsheen lipstick i färgen Shanghai Spice. Så fin nude färg. Tack så mycket för denna finis. Ni som känner mig vet jag älskar mac ;) 


Ett vackert kuddfodral, lösögonfransar och fina matta smycken. Av bror och flickvän fick jag presentkort till Sokos Emotion. Ska bli roligt att få shoppa när man har presentkort :) 


Hade vänner som varit utomlands och tittat på Kat Von D produkter. Jag frågade om de kunde köpa hem ett liquid lipstick om de hittar, när de är så svåra att få tag i om de såg de där. Så fick jag concealern i present, ett stort tack! Färgen på liquid lipstick heter bauhaus. Ser så fram emot att testa dessa :) Önskar verkligen att Sephora fanns här. Eller så är det bara bra att det inte finns här...

På söndag var vi och åt med min familj till Frans och Nicole, eftersom både jag, mamma och morbror fyller nära varann så brukar vi fira alla på samma gång. Av mamma fick jag en jacka från Cubus som jag valde - en längre bomberjacka och ett par jegging jeane. Den var så snygg på! Bara det blir lite varmare nu så man kan börja ha den. Förutom sakerna på bilden fick jag också en hel del Kinder, perfekt nu till påsk. Tack alla ni som firade mig och för alla gåvor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar