fredag 14 april 2017

From me to me: Ofra and Real Techniques


För ett tag sen så satte jag och kollade på Youtube och såg på Nikkietutorials. Jag gillar att söka inspiration på videon och bilder till make up och produkttips och detta är min favorit youtuber. Jag älskar glow och när jag såg everglow och denna kollektion från Ofra så blev jag så sugen på den! Perfekta kitet med tre färger i en highlighter och användbara liquid lipsticks. Speciellt den bruna, så min färg. Men tänkte inte så mera på det sen, eftersom det säkert är svårt att få tag i här.


Tills jag såg Koreina.com och man fick -20% rabatt med en kod, minns int ens var jag såg det :D Jag kunde inte låta bli, samt att jag behövde lagra upp med min favorit make up sponge från Real Techniques. Lika bra att ta ett 4 pack så har jag :D Jag använder alltid denna när jag applicerar foundation och har ännu inte hittat någon som jag gillar bättre. A birthday gift from me to me.


Ser så fram emot att testa dessa! Detta är en limited edition produkt och är nu slutsålt på Ofras sida men finns iaf ännu på koreina. Detta är inte ett sponsrat inlägg, vill bara tipsa om detta. Fick med ett handskriven lapp också där de tackade för beställningen. Trevligt och det var bra packat.


Materiell lycka för en som älskar smink. Vacker förpackning också med glitter. Var hämtar ni inspiraion till make up? Har ni beställt annat från Koreina? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar