tisdag 18 april 2017

Look in a box



Mac Fix + spray är en produkt som jag inte vill vara utan när jag sminkar mig. Bestämde mig för att beställa mera, dock var den slut på Stockmanns webshop och är inte på väg någonstans där det finns just nu i butik. Så bestämde mig för att köpa från Selfridges och har ännu lite kvar, så köpte en i reseförpackning och köpte lite annat fint istället...


Mac Look in a box - be wow! är ett läppstiftskit, limited edition med matt formula och - dessa är minisar! Alltså mindre än de vanliga läppstiftet. Den är nu slutsåld på Selfridges. Ännu en gång får jag hylla för snabb leverans - jag beställde på tisdag kväll och fick det på torsdagen, hem till dörren. 


Färgerna är jättefina, jag har inga av dessa. Gillar den matta formulan på Mac läppstift och de håller bra. Sen kunde jag inte låta bli att klicka hem en mascara som också har varit länge på önskelistan som hyllas av många - Too Faced Better than sex mascara. Återstår att se om det blir en ny favorit? :) Det kom passligt med födelsedagspengar nu haha. 

 Har ni testat Too Faced mascaran? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar