måndag 1 maj 2017

Glada Vappen


Glada Vappen på er alla! Igår ville jag göra en make up med blåa skuggor, det fick bli från Urban Decay Vice Reloaded paletten. Använde också lite av Make Up Store mixing liquid med en svartglittrig skugga för att få en fin markerad eyeliner med skugga.

Så testade jag också en ny foundation från samma märke, all nighter foundation. Jättebra täckning och jag gillade konsistensen, var täckande utan att bli kakigt. Hållbarheten var riktigt bra också. Förpackningen är en av de finaste jag sett av foundations.


Så testade jag också Ofra Nikkietutorials everglow highlighter. Så fint glow och just så där mycket som jag vill ha det. Bilderna gör det inte riktigt rättvisa. På läpparna blev det Ofra Nikkietutorials liquid lipstick i färgen nude potion.



Och en peruk förstås ;) Jag har inte färgat håret haha :D Hur har ni sminkat er på vappen? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar