lördag 27 maj 2017

My first Colourpop order


För en tid sedan beställde jag för första gången från Colourpop. Just då så var det fri frakt och jag satt några timmar innan jag bestämde mig för vad jag skulle välja. När det gäller skönhetsprodukter så googlar jag, ser på swatches etc innan jag bestämmer mig för ett köp. Ännu till så hade de erbjudande på ögonskuggor, 3 stycken för 10 dollar. Från super shock serien blev det färgerna glitterati, sequin och slave2pink. Pressade skuggans namn är come and get it.


Eftersom värdet blev ca 60 dollar så blev det ca 14€ i tull, vilket jag inte tyckte var så farligt med tanke på att det var fri frakt. Det var en söndag som jag fixade betalningen och på måndagen 8.30 vaknade jag av en leverans av posten till dörren. Paketet var så fint packat och med fanns också en handskriven hälsning och ett blad med info om produkterna. Det gillar jag, speciellt när detta är ett nytt märke för mig. Roligt med cannoli, det är tydligen nån bakelse :P Sött!


När jag skulle skicka iväg beställningen så fick man välja 5 mini liquid lipsticks som gåva! Så söta och perfekt att pröva nytt. Jag kommer troligen att spara någon att ge bort som gåva eller kanske bloggtävling? Kommentera om ni är intresserade så kan jag lotta ut ett sminkset ;) Färgerna heter london fog, strip, prim, dopey och frick n' frack. Jag har testat strip idag så härlig känsla på läpparna.


Det fanns några set som var nedsatta och en av dessa hette out and about - ett set med deras ultra matte lip formula. Färgerna är times sqaure, viper och baracuda. Ser fram emot att testa dessa, framför allt viper. Så blev det också en av deras lippie stix som hyllats, i färgen pillow talk. 


Ett highlighter set blev det också som heter waffle, sen köpte jag ett till. Färgerna är scrumptious, lunch money, flexitarian och glazed. Testade den sistnämnda idag, bra pigment och så smöriga. Blev väldigt fin glow. Ser fram emot att testa flera av dessa. Har ni testat något från Colourpop? :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar