lördag 6 maj 2017

Smashbox spotlight palette/Viva La Diva lipstick


För två veckor sedan sade jag upp mig på mitt jobb. Så var det vappen och så började jag på ett nytt ställe som försäljare. Jag har nu jobbat två dagar och trivs jättebra! :) För att fira vårens förändringar så unnade jag mig två saker från Kicks, när jag ännu till hade kuponger...


Jag har inte hunnit testat något annat från Smashbox än primer water som jag verkligen gillade och efter att ha bläddrat i Kicks kundtidning så blev jag så nyfiken på denna highlighter palett. Flera har också hyllat ögonskuggorna från Smashbox, men glow lockar mig mera ;) Så när jag såg denna på nätet så tänkte jag att denna är en perfekt highlighter palett och även behändig att ta med sig. Fina färger att variera! Paletten är ett samarbete mellan Smashbox och Casey Holmes. Kommer snart att testas!


Swatchade lite läppstift från Viva La Diva och kunde inte låta bli denna - pink panther heter färgen. Viva La Divas läppstift är prisvärda och det finns en hel del färger att välja mellan. Gillar förpackningen också :) Vilka är era favoriter från Viva La Diva och Smashbox? Tipsa mig gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar