måndag 8 maj 2017

Sokos Emotion giftcard shopping/Bday gift


När jag fyllde år så fick jag ett presentkort till Sokos Emotion. Jag behövde påfyllning av min favoritmascara So Couture från Loreal och passade på att gå i lugn och ro och kolla på olika produkter. Det blev en förpackning av min favorit ansiktsmask från Lumene, denna är mjölkig/krämig och känns sval och skön på huden. En riktig fuktboost och lugnar ner huden. Denna blir min tredje tub, rekommenderar denna varmt :) Så blev det också ett läppglans från YSL med plumpeffekt som var nedsatt till halva priset.


Sen av mina kära vän så fick jag så fina gåvor i efterskott! Vi båda älskar smink och sånt, gåvan var verkligen mitt i prick. Jag har länge velat testa på contouring med kräm produkter också och nu har jag äntligen en sån palett. Fransarna är så ljuvliga. Essence ögonskuggan använde jag igår, den var bra och pigmenterad. Tack ännu en gång för de fina gåvorna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar