söndag 14 maj 2017

Update 4 x instagram pics


Det var några dagar sedan jag bloggade sist, här har det varit fullt upp. Jag föredrar också att blogga via datorn än mobilen. När jag inte har jobbat så har jag sysslat med Avon ärenden, leveranser, träffat vänner och varit till hemstaden. Jag var ledig en dag i början av veckan så åkte till hemstaden och träffade vänner och familj samt en sväng till Jakobstad. Erkin Halli är min favoritbutik och kom hem med dekorplast som jag piffadee upp vårt soffbord med. Så nöjd! Köpte också en ljus marmor rulle, får se vad jag hittar på med dessa.


Förra månaden jobbade jag heltid och hade så mycket innan jag bytte jobb, så har nu inkommande vecka bokat in en spontan mini-semester när jag har några dagar ledigt. Det blir att jobba en del i sommar så det blir en stadsresa :) Ni får se mera senare - glöm inte att följa mig på Instagram (ninozia) där jag uppdaterar flitigare. Igår var det Eurovision tittande i gott sällskap, dock väldigt förvånande över vinnaren. Trodde jag inte och gillade inte bidraget alls. Så kan det gå.


Efter en skön sovmorgon och Snowball mys började jag dagen med en god frukost och ansiktsmask. Detta är en minitub som jag köpte när jag var på ansiktsbehandling till Cosmetique i Jakobstad. Märket heter Maria Åkerberg. Gjorde en lila sminkning idag med skuggor från Urban Decay Vice Reloaded och läppstiftet Charlotte Tilbury i färgen Kim K.W. Det perfekta nude läppstiftet. Sen har firat morsdag och laddar nu inför kommande vecka som jag ser så fram emot. Hur har er helg varit? :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar