lördag 17 juni 2017

Koreina beställning + vinnare i tävlingen


Jag hittade en rabattkod på en blogg och passade på att beställa penslar och en Ofra liqid lipstick från Koreina. Jag har sen tidigare detta set men med ett annat fodral och dessa är de jag använder mest av alla penslar. Speciellt den stora penseln att blenda med är fantastiskt! Rekommenderar verkligen Real Techniques borstar. Här hittar du detta set.

Sedan jag köpte ett  bronzer puder från Mac och börjat använda det flitigt så söker jag efter en fluffigare borste. Har läst mycket positivt om blush brush som också verkar vara slutsåld ofta på andra ställen. Har ej hunnit testat den ännu, funkar det inte till bronzer så får det bli till rouge.


Ofras liquid lipsticks har jag gillat från Nikkietutorials serien och jag ville också pröva en mera ljusare färg - denna färg heter Atlantis. Man kan också använda ovanpå läppstift. Detta är verkligen long lasting, höll jättebra och var svår att tvätta bort. Behaglig på läpparna. Ska testa nästa gång ovanpå ett rosa läppstift.

Nu är det dags att dra vinnaren av ett 40€ presentkort till Koreinashop - Jag använde mig av random.org för att dra en vinnare bland alla som kommenterat. Det blev Jennifer - Grattis! Du har fått e-post av mig :) Håll utkik för mera tävlingar, en Avon tävling kommer snart!

1 kommentar:

  1. Ååååh tack tack tack!! Vad glad jag blir!! :) Såg ditt mejl! :)

    SvaraRadera