lördag 24 juni 2017

MOTD: Burned feat. Urban Decay and Colourpop products


För några dagar sen så gjorde denna look, som blev till en av mina favoriter jag gjort någonsin. Jag använde mig av Urban Decay Full Spectrum ögonskuggspalett. Har sagt det förut - UD skuggorna är de jag använder mest just nu! Denna palett har så många härliga färger, roligt att testa med nya färger. Jag är så sugen på deras nya palett Heat, vet dock ej om den kommer att komma till Finland eller om jag får tag i den enkelt på någon webshop. Återstår att se, men den är min ögonskuggspalett dröm just nu :D


På läpparna har jag Colourpop Lippie Stix i färgen pillow talk. Detta är ett mjukt härligt läppstift som blir matt. Kanske skönaste matta läppstiftet jag haft. Grym hållbarhet, lätt att applicera. Tummen upp! Highlightern heter flexitarian som också är från Colourpop, vill ni se vilken glow det verkligen är så har jag ett boomerang klipp på min instagram Ninozia. Så fin highlighter.


Vad tycker ni om denna look? :) Får se om jag testar de blåa, lila eller gula färgerna nästa gång från paletten. Återstår att se :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar