onsdag 7 juni 2017

New in: Catrice, Loréal, Rimmel


Catrice har kommit till Citymarket i Stenhaga och jag stod länge och funderade vad jag ville pröva. Mycket intressanta produkter, det blev dessa nu till först. Jag har flera bruna läppstift men ingen som är ljusare och denna hade också skimmer i sig. Luminous lips i färgen 010 good nudes! Jag har inte heller något brun ögonpenna så det fick bli en sån - 18h colour and contour eye pencil i färgen copper kiss. 

En produkt som jag verkligen inte vill vara utan längre är The Body Shops lightning drops. Jag kommer att skriva mera om denna i något skede i ett eget inlägg. Jag blev så glad när jag såg denna som var ljus i färgen så kommer att mixa den med lightning drops. 24h made to stay make up i färgen 005 ivory beige. Jag har så svårt att hitta foundation och puder i daglig varuhandeln så denna blev jag så glad över. Priserna på dessa är 4,59€, 2,69€ och 7,99€.


Med plussakort så hade Loréal -40% på sina produkter. Min favorit mascara passade jag på, samt make up wipes och den nya mascaran baby doll mega volume som jag läst mycket gott om. Sen att hitta ett puder som är tillräckligt ljus så var inte det lättaste. Så det blev denna clear complexion/teint radieux i färgen 021 transparent. Det är väldigt längesen jag använde något från Rimmel så ska bli spännande att testa :)

Har ni testat nåt från Catrice? Vilka är era favoriter i så fall? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar