söndag 2 juli 2017

Den tog slut! - Juni


LÄNKAR TILL MIN AVON WEBSHOP

Då var det igen dags för ett empties inlägg. 40 grader på balkongen när jag fotade, nu är det verkligen sommar.15 tomma produkter, något nytt jag testat, något som jag verkligen gillat och andra lite mindre. Länka gärna i inlägget om ni också har gjort emtpies inlägg.

Avon Senses heaven harmony duschgel - Denna har använts både som duschgel och handtvål. Doft av liljekonvalj och äpplen, krämig i konsistensen Doftar ej för starkt och passar helt bra för känsliga. Kommer att köpa den igen.

Avon Senses citrus zing handtvål - Citrusdoftande handtvål. Har redan en ny i användning. Finss också som duschgel.

Avon Nutra Effects bi-phase eye make up remover - Denna är riktigt bra! Tvåfasig som man skakar före användning, tar bra bort smink. Kommer att köpa den igen.

Avon Nutra Effects micellar water - Produkten som säkert varit med på flest av mina empties. Kan inte vara utan denna. Har själv inte hittat någon som slår denna - ännu. Köper igen och igen!


Dirty Works 4-in1 face wipes - Dessa beställde jag i samband med en shopping4net beställning. Såg lovande ut, var inte bra. Torkade rätt så fort sen. Kommer inte att köpa den igen. Fin förpackning.

Nivea Creme Care facial cleansing wipes - De här var över förväntan! Har fått en ny favorit. Känns bra mot huden, wipes torkade inte heller. Tog bra bort make up. Kommer att köpa igen.

Avon pressed powder - cool - Äntligen ett puder från Avon som är tillräckligt ljust för mig. Detta var riktigt bra, över förväntan. Kommer att köpa det igen. 

Isadora eyebrow pencil - Gillade den till först, har haft den ett bra tag men känns för hård och rivig. Doftar konstigt så den får slängas, haft den länge. Kommer inte köpa den igen.



Avon care argan oil handkräm - Avons handkrämer är verkligen mina favoriter. Denna är lite mera återfuktande men går ändå lätt in i huden. Kommer att köpa den igen. Tummen upp för priset och flipkork.

Vichy micellar water 3-in-1 - Denna köpte jag på apoteket i reseformat för att testa. Så besviken! Funkade inte på mig alls. Doftade starkt, tog inte bra bort make up och min hud kändes oftast irriterad efter användning. Kommer inte att köpa den igen.

Britney Spears Fantasy shower gel - Kom med i en förpackning med parfymen, jag gillar Britneys parfymer och hennes musik. Denna har varit behändig att ha med sig.

Estee Lauder Clear Difference serum - Jag har testat advance night repair serum i miniformat och den älskade jag, denna gillade jag inte lika mycket. Märkte ingen större skillnad. Köpte den på Kicks rea. Kommer inte att köpa den igen.

Essence handkräm - Återfuktande och bra, lite fetare. Inte så behändig tub och man får lite produkt. Positivt överraskad dock över hur bra den var. Kommer dock inte att köpa den igen. Tummen upp för härlig doft.

Loreal So Couture mascara - Denna är min absoluta favorit ever, skrivit mera om den här. Har alltid en i lager. Har testat många mascaror genom åren och denna är bäst hittills. Har en ny i användning. Väldigt nära nu dock med Too Faced Better Than Sex mascaran :)

Oriflame The One featherlight mascara - Fått av Mima i present, jag gillade borsten på denna. Bra vardagsmascara, kändes lätt på något sätt. Kommer dock inte att köpa den själv igen, nyfiken på någon av de andra i The One serien.

Har ni testat nån av dessa produkter? :)

1 kommentar:

  1. Det blev ju många produkter sen! 😊 jag har testat bara micellarvattnet från Avon och So couture mascarqn (som jag älskar för övrigt så tack för tipset!)

    SvaraRadera