tisdag 25 juli 2017

Helgen



Jag hade helgen ledig, kändes som minisemester. På fredagen kom Mima hit, vi har ätit gott, shoppat, gått på stan, Strampen besök och en spontan kväll på Ollis. Det var riktigt roligt :) Jag minns inte ens när jag varit på Ollis senast, så härligt att få dansa loss. Bar min rosa klänning från Zara med volanger för första gången som jag köpte i Helsingfors. Önskar verkligen att den butiken fanns i Vasa.

Vi hade tur med vädret också :) Det var riktigt roligt att gå och shoppa och spana in smink och sånt. För mig så blev det lite nytt från Next Beauty och annat smått, bild kommer senare. På lördagen applicerade jag Estée Lauder Double Wear Stay-in-place foundation för att få bli riktigt testad en varm dag + utekväll. Det blev det först på Strampen och sen Ollis, när jag skulle tvätta bort sminket efter 2 på natten så såg det riktigt bra ut. Jag behövde inte bättra på med puder under hela kvällen. Endast lite läppstift. Denna foundation är min nya favorit! Tack Mima för denna helg :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar