måndag 3 juli 2017

Shopping: Dior and Make Up Store


Att fynda make up på rea är alltid lika trevligt. Jag hade inte tänkt köpa något först - men när det var -30% på rea priset så passade jag på att spana en gång till. Köpte också en gåva till en vän :) Det fick bli två produkter till mig själv - en produkt från Dior och en från Make Up Store.


Make Up Store har många fina produkter och jag gillar verkligen deras ögonskuggor. Denna är en ljusrosa skugga med skimmer i, färgen heter flora. Normalpris var 17€ och nu blev den 5,95€. Verkligen ett kap! Ser så fram emot att testa denna. Tummen upp för dessa förpackningar - denna är enkel att klicka ut, jag har fixat några skuggor i en större magnetpalett, till denna använde jag en magnetplatta med lim på ena sidan som har kommit med en Z palett. Bild kommer senare på det projektet.


Dior är ett härligt lyxmärke. En av de bästa foundationen jag testat har jag köpt från Dior, just den finns tyvärr ej längre. Har gillat läppstift och puder också. Detta är en highlighter - Diorskin Nude Cosmopolite i färgen 001. Så vacker förpackning i sammetsfodral. Denna var normalpris 54,50€ och nu blev den 19,07€. Söt borste också. Älskar highlighters och har ingen från Dior.

Vad har ni fyndat på rean? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar