måndag 2 oktober 2017

Instagram vinst


Jag deltar i en del tävlingar/utlottningar på fb, instagram och bloggar - för ibland kan man ha tur. Jag har vunnit en del saker tidigare och nu vann jag i en instagram tävling - ett stort skönhetspaket från Ootmeikkanut. På sin blogg har hon väldigt fina inspirerande looks. Och detta var ingen liten vinst utan verkligen ett paket och en skönhetsbloggares dröm :D Lip paint laquer från Loreal har jag varit nyfiken på sen tidigare och de här färgerna är så fina!


Fina kajalpennor från Isadora. När jag beställde en Urban Decay valde jag mellan en svartglittrig och en turkos eller blå. Så glad jag fick dessa färger nu :D En brynpenna behövs alltid, sen är mellow och bellapierre nya märken för mig. Bellapierre är mineral make up.  Rimmel mascaran volume shake är jag väldigt nyfiken på, det är längesen jag testat mascara från det märket. Hade en favorit som jag gillade men de slutade tillverka den. Nyx lingerie i färgen silk indulgent är varmt välkommet - jag har nästan inga ljusfärgade liquid lipsticks.


Lumene instant illuminizer är också en intressant produkt. Love me some glow! Duschgel från L'occatane, hydrating styling cream från Moroccan Oil och shampo från Urtekram. Jag kommer snart att behöva ett nytt shampoo så detta kom verkligen i rätt tid. Testers kom med också. Ännu ett stort tack Anna för den fina vinsten :)

1 kommentar:

  1. Jag förstod nästän allting! : D Toivottavasti näistä on iloa vielä pitkäksi aikaa (: Kannattaa tosiaan testata etenkin tuota Urtekramin Morning Haze -sarjaa, se tuoksuu ihanalle!

    SvaraRadera