onsdag 25 oktober 2017

Lookfantastic Advent Calendar 2017 - Beauty in Wonderland


Tidigare år har jag haft Kicks julkalendrar och senaste året var jag väldigt besviken. Inte så roligt när vissa luckor innehöll pincett, hårband och mycket av Kicks egna märke. Jag vill hellre ha mera make up produkter och variation. När jag läste att årets kalender innehåller endast Kicks beauty  produkter valde jag en annan. Det finns en hel del på marknaden, men den jag föll för var Lookfantastic Advent Calendar 2017 - Beauty in Wonderland.

Denna kalender har hyllats överallt på internet. Jag skrev in mig i väntelistan och beställde den. Värdet är över 300€ och den kostade ca 100€. När jag fick mitt paket var den ännu finare än vad jag föreställt mig - Förpackningen är ännu finare i verkligheten och kommer att bli perfekt till sminkförvaring!


Den var väldigt bra förpackad, jag är alltid lite orolig när man beställder från något nytt ställe hur beställningen har klarat leveransen. Den kunde inte vara bättre packat och Ninja tog snabbt över lådan den var i :D Lookfantastic har ett stort sortiment och vill gärna i framtiden testa deras månadsboxar. 

Längtar så till december! Tänkte göra så att jag visar på min instagram varje dag jag öppnar en lucka, sen samlar jag ihop några dagar och bloggar om det. Detta är inte ett sponsrat inlägg. Har ni någon Skönhetskalender i år? :) 



4 kommentarer:

  1. Men åh, måste vara den lyxigaste beautykalenderna jag sett hittills..! Har i flera år funderat på en kalender från The Body Shop, men så såg jag att Dermoshop också säljer julkalendrar i år, så eventuellt provar jag på en sån istället :)

    SvaraRadera
  2. Helt underbart fin! :D Ja får nöja mig med en chokokalender haha!

    SvaraRadera
  3. Vitsit så vacker kalender :D (hjärtögon!)

    SvaraRadera
  4. Åååh vad fin!! Vill verkligen se innehållet i december sen! :) Jag har ännu inte bestämt hur jag ska göra med kalender i år...

    SvaraRadera