lördag 7 oktober 2017

Ninozia testar: Wet n Wild make up


KOMMERSIELLT/BLOGGSAMMARBETE - LETSFACEIT NORDIC AB/WET N WILD

För ett tag sen så fick jag möjlighet att pröva produkter från Wet n Wild. Jag har nu testat de en del, en slutlig recension kommer ännu + swatches. Denna look gjorde jag för en tid sedan. Till basen har jag använt Photo Focus foundation som jag verkligen blev positivt överraskad av - fin finish, bra nyans med lite av The Body Shop lightning drops och bra hållbarhet till vardags. High end foundations brukar oftast funka bäst på mig men denna är verkligen en bra foundation för sitt pris. Jag gillar hur finishen blir på bilderna vilket är viktigt för mig. Denna foundation är testad i 7 olika ljus och den blev bra på bild. Har använt denna till vardags, gillar flaskan. Färgen är soft ivory.

Color Icon serien Au Naturel i färgen bare necessites. Matta skuggorna gillade jag mera än de skimriga, man får jobba lite mera med de sistnämnda. De matta var lätta att blenda med och jag gillade verkligen slutresultatet. Helt klart värt sitt pris när den just nu finns på erbjudande för 5,90€. Kommer swatcha dessa med fuktig pensel också till kommande inlägg. 

Jag insåg att Highlightning Powder i färgen crown of my conapy kommer att bli för mörk för mig men för en lite skimrig bronzer blir den perfekt! Det tyckte jag verkligen om att använda den till. Har gjort så flera gånger till vardags istället för att använda min från Mac. Ger ett naturligt glow resultat. Ska ännu ge den en chans som highlighter innan slutlig recension.



Megalast Liquid Catsuit Matte Lipstick i färgen rebel rose är en fin färg och jag blev imponerad av hållbarheten. Applikatorn var också bra. Man behövde inte bättra på direkt man åt eller drack, vilket är ett stort plus. Vissa brukar bli riktigt hemska efter en tid och torka ut läpparna otroligt. Denna är en så fin höstfärg!

Jag har hunnit pröva Silk Finish Lipstick i färgen blushing bali och den är så behaglig att ha på läpparna om man har lite torrare läppar men ändå vill ha färg, jag har i alla fall 5 läppstift som jag använder mera då och alltid 2 i väskan. MegaGlo Makeup Stick highlighter har jag ännu inte hunnit testa, tänkte pröva med lager på lager highlight med den. Stay tuned :) Vilken är er favorit produkt från Wet n Wild?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar