torsdag 9 november 2017

Avon Jul


AVON/ADLINKS

Det har varit några intensiva jobbdagar,ärenden och förberedelser inför Avon jul. Jag har också börjat fundera på julklappar. Idag började äntligen Avons julkatalog - ska nu posta en del kataloger och planera. Inkommande måndag har jag första visningen med jultema. Ska bli så roligt :) 

Skickade redan in första beställningen idag, här ser ni lite tips på fina juliga produkter. Winter Treasure duschgel och handtvål är limited edition och doftar hallon och vanilj. De söta pingvinerna är badskum, men jag brukar använda pumpen från en handvål eller annan mindre pumpflaska från Avon och använda som handtvål. Dofterna är äpple kanel eller plommon vanilj. Här finns katalogen i e-format, vill du ha en i pappersformat och bor i Vasa-Nykarleby med omnejd så skicka ett mail till ninaholm88(at)hotmail.com så fixar jag det :) 


2 kommentarer:

  1. Vilka roliga förpackningar med pingvinerna. Spanade in webshopen och såg att den är på finska. Lite tråkigt för mig som inte kan det språket. :-(

    SvaraRadera
  2. Winter Treasure hand- och duschtvålen gillar jag också och pingvinerna är så söta så dom kan bra ha som dekoration också, har jag funderat på :)

    SvaraRadera