söndag 19 november 2017

Helgen




Här är det full rulle! Efter jobbet har det blivit hämtat paket, levererat beställningar, packat och hållt visningar. I lördags var det dags för Megaloppis i Botniahallen där jag och två kollegor sålde produkter. Bra att få tömt lagret emellan och få träffa människor :) Vi var också för två år sen, men upplevde att det var mera folk då. Hur som helst så var vi nöjd med dagen och efteråt blev det mat på Rosso.


Nu har jag igen packat inför en visning imorgon och så väntar jag leverans av beställningar. Har flera saker jag tänkt fota till bloggen, så tänkte försöka passa på imorgon när det än så länge är något så när ljust. Köpte förresten söta kattöron-diadem och ett spänne med en tomteluva på, måste ju fota den med Ninja haha :P Så söt!



Snart är det december, ser så fram emot att få börja öppna min lookfantastic kalender. Julklapparna är påbörjade också. Ninja ska få en Grumpy Cat leksak i alla fall. Har ni börjat med julklappar? :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar